forbedringer
Jonathan Løw
Jonathan Løw
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på email

Glæd dig til efteråret på JumpStory!

Hos JumpStory knokler vores team dagligt for at gøre platformen endnu bedre. En stor del af idéerne til forbedringer, nye features og øget værdi for brugerne får vi netop fra brugerne. Vi har som mindre dansk startup den fordel, at hvor vores store amerikanske konkurrenter skal have en kæmpe organisation overbevist omkring forandringer, så har vi muligheden for lynhurtigt at reagere på de input, vi får. Vi plejer at sige, at hvor de store amerikanere er forandringsparate, så er vi forandringsskabende.

Nedenfor kan du læse om nogle af de mange spændende ting, vi har i pipeline. De første vil allerede blive lanceret til august, mens de alle sammen kommer henover efteråret. Foruden disse er der en lang række flere, men nogle er fortrolige, for vi ønsker trods alt ikke, at konkurrenterne render rundt og kopierer alle de gode idéer, I giver til os. Vi foretrækker, at det sker hos JumpStory, for på den måde skaber vi også sammen en platform, som sikrer danske arbejdspladser, lokal skattebetaling etc. De ting er også meget vigtige for både ledelsen og investorerne i JumpStory.

Du kan bl.a. se frem til:

 

Adgang til videoer og vector-grafik

Rigtig mange brugere har efterspurgt adgang til flotte videoer og vector-grafik. Det har vi selvfølgelig lyttet til, så i starten af efteråret tilføjer vi flere end 50.000 videoer og et tilsvarende antal vector-grafik elementer til arkivet. Det er vel at mærke noget, der ikke ændrer på den i forvejen lave pris hos JumpStory, så det får du oveni hatten!

 

 

Upload egne billeder til dit JumpStory-arkiv

Lige nu kan du gemme billeder, du finder via JumpStory, i dit arkiv som bruger. Mange af jer har imidlertid efterspurgt muligheden for, at I også kan uploade jeres egne billeder i arkivet og dermed også redigere dem med JumpStorys forskellige visuelle værktøjer. Det bliver muligt med vores nye og forbedrede arkiv, som er lige på trapperne.

 

5 millioner nye billeder og illustrationer i arkivet

Hos JumpStory går vi egentlig ikke så meget op i, hvorvidt vi har 10, 50 eller 100 millioner billeder. Nogle af vores konkurrenter har flere billeder, men det resulterer så bl.a. i, at når man eksempelvis søger efter markedsføring på Shutterstock, så får man 9 millioner resultater – og så er man jo lige vidt. Derfor er det ikke i sig selv antallet, vi går efter, men når det så er sagt, så glæder vi os da til at kunne tilføje yderligere 5 millioner billeder og illustrationer i vores arkiv til efteråret. Derudover vil vi gøre endnu mere ud af ‘taggingen’ af billederne, hvilket for dig som bruger kommer til at betyde, at søgeresultaterne også bliver forbedret væsentligt.

 

 

Download trykklare filer fra JumpStory (eps og ai-format)

Mange brugere har ønsket filer i et format, der kan bruges direkte til tryk – herunder .eps og .ai format. Det bliver tilføjet i efteråret på næsten samtlige billeder i vores arkiv, og samtidig vil vi ud for hvert billede angive både forskellige størrelser, man kan downloade, samt filstørrelse, billedformat m.m. Det bliver altså både et langt bedre og mere overskueligt billedarkiv, du får adgang til, og igen skyldes forbedringerne input fra vores fantastiske brugere, som sender deres idéer og ønsker til support@jumpstory.dk 

 

Markante forbedringer af vores tekst-match søgefunktion

JumpStory har udviklet en ganske unik måde at søge efter visuelt indhold på. Den er allerede tilgængelig, og henover efteråret bliver den endnu bedre. Med vores “tekst-match” søgning lader du vores algoritmer gøre alt det hårde arbejde. Du copy-paster blot din tekst ind på JumpStory. Så sørger algoritmerne for at analysere indholdet og stemningerne i din tekst og matcher den med relevante billede. Se i den lille video nedenfor hvordan det fungerer:

 

Smart algoritme der kan forudsige effekten af dit visuelle indhold

Én af efterårets vel nok største nyheder bliver vores nye algoritme, som kan hjælpe med at forudsige effekten af de billeder, du bruger til din markedsføring og kommunikation. Forestil dig at du skal vælge imellem 5 produktfotos til et nyhedsbrev eller 10 billeder til et opslag på LinkedIn. Hvilket ét skal du så vælge?

Hidtil har det været sådan, at det foregår ud fra mavefornemmelse og måske nogle design-guidelines, men med vores “Social Scoring”-værktøj kommer alle billeder til at få en rating i forhold til deres forventede effekt i forhold til modtageren. Det sker ud fra en unik algoritme, som vi har udviklet hos JumpStory, og som løbende vil blive tilpasset alt efter den kanal, der er tale om – dvs. sociale medier, tryksager, tv osv.

På den måde gør vi det altså dels meget nemmere at søge efter visuelt indhold, men også i forhold til udvælgelsen af dette indhold. Vi har nemlig erfaret fra jer brugere, at I selvfølgelig dels går op i, hvorvidt indholdet ser enten smukt eller autentisk ud, men dels også og måske endnu mere, hvorvidt det billede eller illustration, I så vælger, rent faktisk kommer til at performe. Det behov løser vi nu med vores kommende “Social scoring”-værktøj, som er baseret på to avancerede teknologier indenfor kunstig intelligens.

 

Er du ud fra at læse ovenstående blevet inspireret til flere nye features eller forbedringer af JumpStory? 

Så kontakt os meget gerne på support@jumpstory.dk …

error: Content is protected !!